Pogosta vprašanja

Kje je skladišče za osebni prevzem naročila?
Donjodragonoška cesta 17A
10253 Donji Dragonožec, Zagreb
Kateri so vsi načini plačila?
Plačilo po povzetju, direktna bremenitev, kartica/vplačilo, kriptovalute
Kdaj lahko pričakujem dostavo?
Dostava izdelkov, ki so na zalogi, je v 1 do 3 delovnih dneh.
Druge izdelke dostavimo v 7 do 10 delovnih dneh, odvisno od vrste izdelka.
Ocenjeni čas dostave je za vsak izdelek naveden v samem opisu.

V primeru spremembe zaloge/razpoložljivosti naročenega izdelka vas bomo o tem obvestili po e-pošti ali telefonu in vam ponudili hitro alternativo prvotno naročenemu izdelku.
Nisem prejel/a potrditve naročila po e-pošti. Ali je bilo moje naročilo prejeto?
Preverite mapo "Neželena pošta" ali "Spam". Če tudi tam ni potrditve naročila, se obrnite na nas na naslov info@pikabooshop.com.
Kje je moj paket?
Stanje svojega paketa lahko kadar koli preverite na uradni spletni strani DPD/In-Time.
Številka paketa je navedena v sporočilu SMS, ki smo vam ga poslali ob naročilu pošiljanja.
Z izdelkom nisem zadovoljen. Kako ga lahko vrnem?
Vračilo je mogoče v roku 14 dni od prejema paketa, pod pogojem, da je paket v originalni embalaži. Prosimo, da nas kontaktirate na info@pikabooshop.com, da bodo kolegi poslali naročilo kurirski službi, ki bo izvedla prevzem. Ko paket prispe v naše skladišče, bomo preverili njegovo vsebino in vam na račun vrnili denar ali izdelek zamenjali.
Izdelek je prišel poškodovan, kaj zdaj?
V 48 urah nas morate kontaktirati na info@pikabooshop.com in nam poslati fotografije poškodb, da jih lahko posredujemo kurirski službi za odškodninski zahtevek. V primeru poškodb bo kurirska služba prevzela paket in omogočila zamenjavo z novim izdelkom ali vračilo sredstev na račun plačila naročila ali na IBAN prejemnika paketa.
Katere vse načine pošiljanja lahko izberem?
Se vam mudi, imamo izdelek na zalogi ali ste v bližini? Če je tako, lahko izberete možnost Click'n Collect, ki vam omogoča, da pošiljko osebno prevzamete v naši trgovini. Pri dostavi lahko izbirate med storitvama DPD in In-Time. Načeloma ni razlike, vendar DPD ne dostavlja v nekatere kraje, kot so hrvaški otoki, zato lahko izberete možnost dostave GLS. Lahko pa preprosto izberete svojo najljubšo kurirsko službo ne glede na lokacijo.
Ali lahko dobim popust, če je cena zame previsoka?
Tu je na voljo naše orodje za primerjavo, s katerim dobite dodaten 3-odstotni popust na cenejši izdelek, ki ste ga videli na drugi spletni strani.
PRIMERJALNIK
Ali nudite servis za vozila na akumulatorski pogon?
Za vsa vozila iz naše ponudbe velja servis v garancijskem roku in izven njega.
Ali lahko na servis dostavim vozilo na akumulatorski pogon, ki ni bilo kupljeno pri vas?
Seveda. Ob dostavi in pregledu vozila bodo serviserji ocenili ceno servisa in vas o tem obvestili, preden bodo na vozilu opravili kakršno koli delo.
Kako hitro lahko pričakujem servis?
Servis akumulatorskih vozil traja povprečno od 4 do 7 delovnih dni. Če je treba naročiti posebne elektronske dele ali nadomestne mehanske dele vozila, kolegi serviserji obvestijo o zgoraj navedenem in v tem primeru je čakalna doba 1-2 meseca.
Ali je diagnosticiranje napak plačljivo?
Za vozila, kupljena pri nas, ne glede na to, ali so v garanciji ali ne, ne zaračunavamo diagnostike.
Ali je redno servisiranje vključeno v garancijo?
Redno servisiranje ni vključeno v garancijo. Večina naprav ima dele/sklope, ki imajo predvideno življenjsko dobo. Da bi naprava pravilno delovala, jo je treba redno vzdrževati in zamenjati obrabljene dele, kot so baterije.
Katera popravila so vključena v garancijo?
Zamenjava akumulatorja, če se izkaže za okvarjenega, v 6 mesecih od nakupa vozila in vseh elektronskih komponent v 12 mesecih od nakupa vozila.
V katerih primerih je garancija v času veljavnosti neveljavna?
Če se med servisom ugotovi, da je bilo vozilo uporabljano neustrezno ali če so vidni sledovi vode, v tem primeru za vozilo ne velja več garancija in se zaračuna vsak servis/menjava dela.

Podpora uporabnikom

V naši spletni trgovini lahko plačate:

  • s kreditnimi karticami
  • s spletno banko / virmanom
  • z gotovino ob prevzemu
Načini plačila

Primjeralnik

Gotovo se sprašujete, kaj je primerjalnik?

Primerjalnik smo zasnovali tako, da lahko vse naše potencialne stranke pri nakupu prihranijo več. Glede na to, da smo trdno prepričani, da bi morali biti izdelki, ki jih ponujamo, dostopni vsem, se bomo z našim primerjalnikom potrudili, da bo cena v teh redkih trenutkih še boljša.

    tockice
    E-novice
    Postanimo prijatelji
    tockice