vračila in reklamacije

Vračila / reklamacije

  1. Kupec ima pravico preklicati naročilo kadar koli, preden prejme paket z naročenimi izdelki. Če želi preklicati naročilo po predaji pošiljke dostavni službi, ima stranka pravico zavrniti prejem paketa brez dodatnih stroškov.
  2. Če vsebina pošiljke ne ustreza naročilu, lahko kupec pošiljko vrne, prodajalec pa mu bo brez dodatnih poštnih stroškov poslal pravilen izdelek.
  3. Reklamacije zaradi mehanskih poškodb v paketu je treba prodajalcu sporočiti v dveh delovnih dneh po prejemu paketa. Kasnejših reklamacij zaradi poškodb ne sprejemamo!
  4. Za storitve zavijanja daril ne nudimo povračil! (Glede na velikost paketa obstaja minimalna možnost poškodbe zavijalnega papirja, vendar se zaposleni v trgovini Pikabooshop trudijo, da bi zagotovili ustrezno zaščito embalaže med prevozom in zmanjšali tveganje poškodbe embalaže.)
  5. Izdelki z vidnimi znaki uporabe ali embalaža, ki je po odprtju ni mogoče vrniti v prvotno stanje, so izključeni iz pravice do vračila.
  6. Izdelki, ki jih kupec vrne prodajalcu, morajo biti neuporabljeni, v originalni embalaži, z vsemi priloženimi deli, nepoškodovani in popolnoma funkcionalni, s priloženim računom, ki ga je posredoval prodajalec. Skupaj z vrnjenimi izdelki mora kupec navesti številko svojega tekočega/transakcijskega računa, na katerega bo opravljeno vračilo.
  7. Izdelke, ki so dobavljeni v kompletu (npr. komplet gamaš), je treba vrniti kot celoten komplet. Prodajalec ni dolžan sprejeti pošiljke s plačilom po povzetju, temveč le pošiljke, poslane prek DPD ali GLS, in pošiljke, za katere niso potrebni dodatni stroški (pismo ali priporočena pošiljka po pošti). Pošiljk, poslanih po Pošti Slovenije, prodajalec ne bo sprejel.
  8. Če kupec prejme paket in je izdelek pokvarjen/poškodovan, nas mora o težavi obvestiti v 2 delovnih dneh, in če želi zamenjavo, bo prodajalec zamenjavo opravil na svoje stroške prek kurirske službe DPD. Reklamacije po tem roku ne bodo priznane.
  9. Vse druge primere obravnavamo v reklamacijskem postopku v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Zakonom o obligacijskih razmerjih.
  10. Kupec je dolžan prodajalca o reklamaciji obvestiti pisno ali po elektronski pošti, poslani na naslov reklamacije@pikabooshop.si, ali pisno na naslov Business factory d.o.o., Donjodragonoška cesta 17A, 10253 Zagreb.
  11. Kupec lahko reklamirane izdelke ali izdelke, za katere je upravičen do povračila, vrne prek dostavne službe DPD na stroške prodajalca (samo za tovorne pakete s težo nad 20 kg). Stroške vračila izdelka v primeru prekinitve pogodbe na daljavo prek druge dostavne službe nosi kupec.
  12. Če kupec odstopi od naročenega, plačanega in prejetega izdelka in če je med naročilom izbral storitev montaže (samo za avtomobile in motorna kolesa z akumulatorjem), se vračilo zmanjša za plačano storitev montaže.
  13. Če je stranka izdelek naročila in prejela ter ga želi vrniti zaradi nezadovoljstva, se povračilo zmanjša za celotne stroške ravnanja (prevoz).
  14. Če ima izdelek vidne znake uporabe/poškodb, ki niso enaki novemu dobavljenemu izdelku, se opravi ocena in dodatno zmanjšanje vračila.
  15. Cena delovne ure serviserja je 15,00 EUR (z vključenim DDV) in najpogosteje vključuje diagnozo napake, zamenjavo določenega dela (akumulatorja, stikala, mehansko zamenjavo sestavnih delov na vozilu).
  16. Posebej za izdelke velikih dimenzij, katerih velikost zahteva dostavo na paletah (tovorni paket), ki niso običajnih dimenzij, bo prodajalec v primeru vračila zaradi nezadovoljstva z izdelkom zaračunal 40 evrov (na paleto) na račun kupca.
  17. Izdelki iz razdelka SEIZE THE OPPORTUNITY/KVRC ne spadajo v kategorijo garancije in zanje ni možnosti vračila, ker gre za izdelke s popustom do 95 % (poškodovano blago, rabljeno blago, blago z napako).

    NAVODILA ZA ENOSTRANSKO PREKINITEV POGODBE

Pogodbo lahko enostransko prekinete v 14 dneh brez navedbe razloga.

Da bi lahko uveljavljali pravico do enostranske prekinitve te pogodbe, nas morate o svoji odločitvi za enostransko prekinitev pogodbe obvestiti pred iztekom roka z nedvoumno izjavo, poslano po pošti, telefaksu ali elektronski pošti, v kateri navedete svoje ime, naslov, telefonsko številko, telefaks ali elektronski naslov, lahko pa uporabite tudi priloženi vzorec obrazca za enostransko prekinitev pogodbe.

Rok za prekinitev pogodbe

Rok za enostransko prekinitev pogodbe je 14 dni od dneva, ko je bilo blago, ki je predmet pogodbe, izročeno vam ali tretji osebi, ki ste jo določili in ki ni prevoznik.

Vračilo plačanega zneska

Če enostransko prekinete to pogodbo, vam bomo denar, ki smo ga prejeli od vas, vključno s stroški dostave, vrnili nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh od dneva, ko smo prejeli vašo odločitev o enostranski prekinitvi pogodbe, razen če ste izbrali drugo vrsto dostave, ki ni najcenejša standardna dostava, ki smo jo ponudili.

Vračilo bo izvedeno na enak način, kot ste izvedli plačilo. Če se dogovorite za drug način vračila plačanega zneska, ne nosite nobenih stroškov v zvezi z vračilom.

Povračilo lahko izdamo šele, ko nam blago vrnete ali ko nam predložite dokazilo, da ste nam blago poslali nazaj.

Vračilo blaga

Brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v 14 dneh od dneva, ko ste nas obvestili o enostranski odpovedi pogodbe, nam blago vrnite ali izročite (Business factory d.o.o., Donjodragonoška cesta 17A, 10253 Zagreb).

Šteje se, da ste svojo obveznost izpolnili pravočasno, če nam blago pošljete ali izročite pred iztekom zgoraj navedenega roka.

Stroški vračila pošiljke

Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.

V elektronski obliki lahko izpolnite in pošljete kopijo obrazca za enostransko prekinitev pogodbe, ki je na voljo na naši spletni strani.

Potrdilo o prejemu obvestila o enostranski prekinitvi pogodbe vam bomo nemudoma poslali po elektronski pošti.

Obrazec za enostransko prekinitev pogodbe

V skladu s posebnimi predpisi Evropske unije bo od 15. februarja 2016 dalje spore v zvezi s spletnimi nakupi po vsej EU mogoče reševati prek platforme ODR, do katere lahko dostopate tukaj. To pomeni, da lahko v primeru težav med spletnim nakupovanjem v EU hitreje in enostavneje vložite pritožbo na zgornji povezavi. Platformo lahko uporabljajo tako trgovci kot potrošniki, pritožbe pa lahko vložite v katerem koli od 23 uradnih jezikov EU.

Pripombe in pritožbe

V skladu s čl. 10 Zakona o varstvu potrošnikov prodajalec vsem strankam omogoča, da svoje pisne pritožbe pošljejo na elektronski naslov: reklamacije@pikabooshop.si ali pisno na naslov Dragonožec, Donjodragonoška cesta

17A, 10253 D. Dragonožec. Prodajalec bo na vse pripombe in pritožbe odgovoril po elektronski pošti v 14 dneh.

Z registracijo na našem spletnem mestu in vstopom v našo bazo uporabnikov se uporabnik/stranka strinja s temi pogoji uporabe.

tockice
E-novice
Postanimo prijatelji
tockice